Besök på Eddahallens badhus
Här kan du läsa om vad du kan förvänta dig av personalen och vad personalen förväntar sig av dig när du besöker Eddahallens badhus.
Vad är en serviceförklaring?
Skellefteå kommun lovar att:
- Badanläggningen är hel och ren
- Personalen bidrar till en säker och trygg miljö
- Erbjuda en hälsofrämjande badmiljö med vattenaktiviteter för alla åldrar
- Det finns ett café med varierat utbud
Skellefteå kommuns ansvar
Du kommer att få ett professionellt och trevligt bemötande med god service från kunnig personal som är lyhörda för kundens önskemål.
Ditt ansvar
- Att du visar hänsyn och respekt för andra badgäster och personal.
- Att du duschar och tvättar dig utan badkläder innan bad.
- Att du som förälder håller uppsikt över medföljande barn och ser till att blöjbarn har badblöja.
- Att du pratar med personalen om du undrar över något eller har synpunkter.
- Att du i övrigt följer badhusets allmänna regler.
Om vi inte håller vad vi lovar
Om tjänsten brister i kvalitet eller inte motsvarar löftet lovar vi att skyndsamt se över våra rutiner så att vi kan förbättra vårt arbete, öka servicegraden och återkoppla resultatet till dig. Du kan lämna dina synpunkter på olika sätt. Många föredrar att prata med berörd personal på plats eller via telefon. Skellefteå kommuns telefonnummer är 0910-73 50 00. Det finns även andra kontaktvägar. Klicka på länken nedan och välj det som passar dig. Du kan vara anonym om du vill.
Länk till kontaktsida
Lämna synpunkter
Vi uppskattar om du lämnar synpunkter på våra tjänster. Synpunkter, klagomål och beröm ger oss värdefull information som hjälper oss att bli bättre. Du kan lämna dina synpunkter på olika sätt. Många föredrar att prata med berörd personal på plats eller via telefon. Skellefteå kommuns telefonnummer är 0910-73 50 00.
Det finns även andra kontaktvägar. Klicka på länken nedan och välj det som passar dig. Du kan vara anonym om du vill.
Till till kontaktsidan
Vad är serviceförklaringar?
Serviceförklaringar är konkreta löften som förklarar vad medborgaren kan förvänta sig av kommunens tjänster. Serviceförklaringar är en del av kommunens arbete med kvalitetsutveckling.